
Είμαι Ωτορινολαρυγγολόγος – Χειρουργός Κεφαλής / Τραχήλου. Αποφοίτησα
από την Ιατρική Πατρών και ολοκλήρωσα την ειδικότητά μου στο Γενικό
Νοσοκομείο Αθηνών ‘Γ. Γεννηματάς’, ενώ έχω παρακολουθήσει μετεκπαιδεύσεις
στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Η μεταπτυχιακή μου εκπαίδευση είναι από την Ιατρική Αθηνών στην
κατεύθυνση της Παγκόσμιας Υγείας και Ιατρικής Καταστροφών. Τελευταία μου
επίσκεψη στην Αφρική ήταν στο νοσοκομείο της Ιφακάρα στην Τανζανία, ενώ
έχω υπάρξει εθελοντής σε ανθρωπιστικές οργανώσεις με διεθνή χαρακτήρα. Τα
τελευταία έτη δραστηριοποιούμαι στον Σύλλογο Lalibela έχοντας πλέον
αναλάβει την αναδοχή του μικρού Desyilal. Η διαφάνεια και το οικογενειακό
πνεύμα του συλλόγου σε συνδυασμό με την αποτελεσματικότητα του έργου του
μου δίνουν ώθηση για ενεργή συμμετοχή , ενώ ελπίζω να διαδωθεί ακόμη
περισσότερο η συγκινητική προσπάθεια βοήθειας σε αυτά τα υπέροχα παιδιά.